Brandul. E peste tot in jurul nostru. E pe talpa tenisilor tai preferati, pe carcasa telefonului, pe cartela din el, pe pachetul de tigari, chiar si pe camasa noua cumparata din magazinul ala dichisit. De cate ori nu ai auzit: „Uita-te la ea, ce geanta are. Clar n-are ce sa caute in grupul nostru.” Esti ceea ce faci si oricat de mult ai vrea sa negi acest lucru, lumea te percepe dupa eticheta pe care o porti. Te intrebi cum au ajuns brandurile sa ne influenteze viata si sa vorbeasca in numele nostru? Advice iti da ocazia sa afli.
Teach Me 8, singura scoala gratuita de publicitate, pune la bataie 27 de locuri pentru studentii pasionati de advertising. Vino intre 1-13 aprilie 2013 in Acuarela, pe Strada Polona nr. 40, si afla de la profesionisti secretele unui brand de succes.
Pentru ca „There’s no jackpot in branding”, nu te poti baza pe noroc atunci cand creezi un brand. Identitate, emotie, loializare. Acestea sunt elementele care separa un brand puternic de o simpla marca. De la aceasta diferenta a pornit o intreaga revolutie care a dus la umanizarea comunicarii publicitare. Timp de 10 zile, profesionisti din marcomm-ul autohton iti vor prezenta cele mai importante aspecte ale branding-ului, te vor trece prin toate departamentele unei agentii si iti vor da ocazia sa descoperi noile tehnici ale unei industrii unde norocul nu poate inlocui planificarea atenta si spiritul inovativ.
Daca informatiile oferite de acestia te-au ajutat sa ai o revelatie si sa construiesti cel mai tare brand, la sfarsitul scolii vei fi premiat cum se cuvine si vei beneficia de un internship in cadrul unei agentii de publicitate.
Te-am convins? Atunci intra pe www.teach-me.ro, completeaza formularul de inscriere pana pe 27 martie si fii cu urechile ciulite pentru ca putem suna din minut in minut sa te anuntam ca participi la Teach Me 8.