DevTalks Romania, cea mai amplă conferință expo pentru dezvoltatorii software și profesioniștii IT din România, revine pe 8-10 iunie 2022 într-un nou format, fizic și online, sub conceptul umbrelă AI & Innovation, Humanity Reimagined. În fiecare dintre cele trei zile ale conferinței, sunt așteptați peste 400 participanți la Globalworth Campus Hall din București. De asemenea, organizatorii estimează că se vor alătura peste 8000 de specialiști și în evenimentul virtual.
MassMutual Romania se implică activ în dezvoltarea pieței locale de tehnologie, motiv pentru care susține cea de-a 8-a ediție DevTalks România în calitate de Sponsor Principal, alături de alte 44 companii partenere.
Anul acesta, organizatorii au pregătit 15 scene care vor acoperi domenii precum: Java, DevOps, Mobile, Future of Engineering, Web, QA & Testing, CodeClash, Women in Tech, BigData & Cloud, Security, DevLead, Product Management și altele. Pe scena principală vor fi dezbătute teme actuale din lumea tech: Metaverse, Crypto, Blockchain sau Decision Intelligence.
Michael Makar, Head of MassMutual Romania va deschide prima zi de eveniment, iar a doua zi va debuta cu o introducere din partea lui Jawad Malik, Chief Information Officer – Barings, partener al MassMutual Romania. Pe parcursul celor 3 zile de eveniment, audiența va putea lua parte la intervenții cu focus pe arii tehnice susținute de speakeri precum Lucas Adams – Head of Data Integration Platforms – MassMutual sau de John Young, Chief Data Scientist – Barings.
“După doi ani de interacțiune online, ne vom putea revedea în sfârșit în persoană, în cadrul acestui eveniment remarcabil. Suntem foarte entuziasmați să participăm și să sprijinim comunitatea locală de tehnologie. Conferințele precum DevTalks continuă să rămână extrem de valoroase pentru industria IT, prin oferirea unor informații de ultimă oră pentru profesioniștii IT, dar și prin crearea unui mediu în care specialiștii pot să socializeze, să facă schimb de idei și să obțină noi perspective valoroase simțindu-se bine, în același timp.” a declarat Makar.
MassMutual Romania va fi prezentă atat în zona expozițională fizică, cât și online, cu un stand virtual 3D. Participanții la eveniment vor putea interacționa și pune întrebări experților tehnici și specialiștilor companiei și vor putea participa la un treasure hunt cu premii atractive.
Despre MassMutual Romania
MassMutual Romania – în parteneriat cu MassMutual din Statele Unite – contribuie la formarea unei culturi a inovației prin crearea de produse digitale și soluții tehnologice care îi ajută pe oameni să-și asigure viitorul și să îi protejeze pe cei pe care îi iubesc.
Deschiderea MassMutual Romania în 2020 a venit ca urmare a strategiei de poziționare a MassMutual într-o lume digitală pentru susținerea cresțerii si atragerea următorilor 20 de milioane de clienți. Cu birouri în București și Cluj-Napoca, MassMutual Romania construiește o echipă cu expertiză în dezvoltarea de aplicații și suport IT, quality assurance, data science și data engineering. Pentru mai multe informații accesați pagina de cariere a MassMutual Romania.
Despre Catalyst Solutions
Catalyst Solutions este o companie românească de consultanță în resurse umane, specializată în soluții de recrutare și employer branding. În cei 15 ani de experiență, Catalyst a devenit cunoscută pentru unele dintre cele mai mari proiecte și evenimente din domeniu, precum: www.hipo.ro, singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare;
Angajatori de TOP, cel mai mare târg de carieră din România, are loc pe hipo.ro de două ori pe an și aduce impreuna 200.000+ candidați și 80 angajatori la fiecare ediție;
DevTalks, eveniment care reunește 8.000 de profesioniști IT pasionați de Web, Java, Security, Big Data & Cloud, DevOps, Future of Engineering, Product Management, Digital Transformation, Mobile, QA&Testing și SAP.
Top Talents România, program care identifică și premiază cei mai valoroși 300 de tineri români;
Studiul Cei mai doriți angajatori, cel mai cuprinzator instrument de pe piață care măsoară gradul de atractivitate al brand-urilor de angajatori, precum și așteptările pe care tinerii le au de la aceștia.