Au început meciurile de fotbal în Cupa Coca-Cola 2014! Aproape 500 de echipe înscrise la start

Un număr record de 493 de echipe s-au înscris în Cupa Coca-Cola 2014, cea mai mare competiţie de fotbal de sală pentru liceeni, ajunsă în acest an la cea de-a treia ediție. Tinerii înscriși în Cupa Coca-Cola se vor lupta pentru titlul de campioană națională la fotbal de sală și pentru șansa de a câştiga un cantonament la Roma.

 

Aproape 6.000 de liceeni s-au înscris în cea de-a treia ediţie a Cupei Coca-Cola, în care se vor lupta 399 de echipe de băieţi şi 94 de echipe de fete din București și alte 33 judeţe din țară. Cele mai bune două echipe – o echipă de fete şi una de băieţi – vor fi desemnate campioane naţionale la fotbal de sală și vor merge într-un cantonament la Roma, unde se vor antrena alături de profesionişti din lumea fotbalului.

 

Anul acesta, sunt premiate deopotrivă eforturile jucătorilor din teren, cât şi pasiunea suporterilor pentru sportul rege. Pe langă cantonamentul la Roma, cea mai inspirată poveste care ilustrează pasiunea pentru fotbal va trimite un împătimit al sportului direct din curtea şcolii în Brazilia. Jucătorii înscriși în Cupa Coca-Cola sau simpli suporteri ai competiției mai au la dispoziție doar 5 zile să intre în concursul care are ca premiu o tabără de fotbal în Brazilia și participarea la deschiderea oficială a Cupei Mondiale 2014. Pentru a putea fi eligibili, concurenții trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 13 și 16 ani și să își înscrie, până pe 16 martie, propria poveste despre pasiunea pentru fotbal în aplicația existentă pe pagina de Facebook a competiției și disponibilă la adresa http://on.fb.me/1isJCnM.

 

Cupa Coca-Cola este un program pe care îl desfăşurăm atât pentru a promova un stil de viaţă sănătos, cât şi din dorința de a-i impulsiona pe tineri să persevereze în pasiunea lor pentru sport. Ne dorim ca premiile pe care le-am pregătit în a treia ediție a competiției să îi determine pe liceeni să dea tot ce e mai bun atât pe teren, cât și în afara lui”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova.

 

În București, meciul inaugural al celei de-a treia ediţii a Cupei Coca-Cola, disputat între echipele de fotbal de la Colegiul Tehnic Feroviar Mihai 1 şi Liceul Teoretic Marin Preda, a fost marcat de vizita Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2014. Fluierul de start al meciului s-a dat în prezenţa celui mai râvnit trofeu din lumea fotbalului, care a venit însoţit de ambasadorul trofeului în România, Ilie Dumitrescu, şi de fostul campion mondial Christian Karembeu.

 

Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naționale. Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.

 

 

 

Programul Cupei Coca-Cola 2014:

28 februarie – 11 aprilie: Faza locală

25 aprilie – 11 mai: Faza regională cu centre de joc la Iaşi, Arad, Târgu-Mureş şi Piteşti

23-25 mai: Faza finală, care va avea loc la Bucureşti.
Mai multe detalii despre programul  competiţiei sunt disponibile pe site-ul oficial al competiţiei www.cupacoca-cola.ro.

 

 

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite,    Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle.

 

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi. 

 

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

 

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

 

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

Acest articol a fost scris de pe un laptop DELL, de la partenerii nostrii, Madd Electronics.

Search