Cea mai importantă competiţie naţională de fotbal între licee continuă şi în 2014! Coca-Cola România deschide oficial anul fotbalului şi dă startul înscrierilor în cea de-a treia ediţie a Cupei Coca-Cola. Anul acesta, liceenii înscrişi vor avea un motiv în plus să îşi dispute şansele în competiţie – marele premiu este un cantonament la Roma alături de profesionişti din lumea fotbalului.
În cadrul cantonamentului de la Roma, echipele de fete şi băieţi câştigătoare ale Cupei Coca-Cola 2014 vor avea şansa să se antreneze în ritmul sportivilor de performanţă, unde vor fi coordonate, testate şi încurajate de profesionişti din lumea fotbalului. Înscrierile în Cupa Coca-Cola se desfăşoară în perioada 20 ianuarie – 13 februarie, iar regulamentul competiţiei şi formularul de înscriere pot fi găsite pe site-ul www.cupacoca-cola.ro.
Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.
“Pasiunile tinerilor trebuie încurajate, astfel încât să devină realitate. Anul acesta, pregătim un premiu special câştigătorilor Cupei Coca-Cola 2014, pentru a-i motiva să ajungă printre cei mai buni – un cantonament la Roma, care le va oferi experienţe de neuitat. Ne bucură să vedem din ce în ce mai mulţi tineri dornici să se înscrie în competiţie; în acest fel, reuşim să încurajăm cât mai mulţi elevi să fie activi atât la şcoală, cât şi în timpul liber”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova.
Aflată la a treia ediţie de desfăşurare în şcolile din România, Cupa Coca-Cola se adresează tuturor liceenilor care îşi doresc să atingă performanţe în fotbalul de sală. Ediţiile precedente au reunit la start aproximativ 9000 de elevi pasionaţi de fotbal din liceele din România.
Mecanismul înscrierii în competiţia Cupa Coca-Cola 2014
Pentru a intra în competiţie, profesorii coordonatori trebuie să descarce formularul de înscriere disponibil pe site-ul oficial www.cupacoca-cola.ro. Odată completat şi semnat, formularul devine valid fie prin încărcarea lui pe site la secţiunea dedicată înscrierilor, fie prin scanarea şi trimiterea lui prin e-mail sau fax, la adresa inscrieri@cupacoca-cola.ro, respectiv la numarul de fax 021.406.65.84.
Programul Cupei Coca-Cola 2014:
20 ianuarie – 13 februarie: Perioada înscrierilor
28 februarie – 11 aprilie: Faza pe oraş
25 aprilie – 11 mai: Faza regională cu centre de desfasurare la Iaşi, Oradea, Târgu-Mureş şi Piteşti
23-25 mai: Faza finală ce va avea loc la Bucureşti
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.